2 Sep 2012

Nature Nail Design For Contest

Ovaj dizajn je radjen specijalno za Zlataninu nagradnu igru. Ovde mozete pogledati o kakvoj se nagradnoj igri radi, pogledajte i ne budite lenji, ucestvujte. Pravila nisu teska a nagrada je bas lepa. Nazalost vazi samo za Srbiju.

Da se vratimo na dizajn. Inspirisan je cvetom i prirodom uopste. Trava je izbliza a sve ostalo se kao vidi iz daleka. Jedino mi se drvo ne svidja, svim ostalim sam jako zadovoljna. Nadam se da ce dopasti i vama. :]

This design is specially made for Zlatana's contest. Contest is only opened for people in Serbia. 

Design is inspired by a flower and nature. I'm very satisfied how it turned out. Nothing much to say. I hope you will like it too. :]








Hocu da vam pokazem i ove slicice sa cvecem, lepse su mi od ovih 'standardnih'. :D
And I want to show you these pictures with flowers too, I think they are very pretty. :]






Oh, zamalo da zaboravim! :D Srecan polazak u skolu, onima koji idu sutra! :D 

Oh, I almost forgot! I wish you amazing school year! ^^



Byeee. :*

20 comments:

  1. Skidam ti kapu. Zaista si majstorica nail arta.

    ReplyDelete
  2. Prekrasno!A suncokreti na prstenjaku su mi tako divni,pravi umjetnicki dojam!Bravo,nadam se da ces pobijediti!

    ReplyDelete
  3. Ijao, hvala za podsetnik,potpuno sam izumila :))
    Krasni su ti nokti, a oni moji omiljeni su bili na Pinterestu pre neki dan :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moljem i drugi put. :D Koji, koji? :O

      Delete
    2. Pa oni tvoji/moji omiljeni africki :) valjda kacila Taja :)

      Delete
  4. Prekrasno! Meni se najvise dopada nokat na kaziprstu, mnogo volim te papirne zmajeve.. :-)

    ReplyDelete
  5. Ovo se zove umjetnost! Divno!

    ReplyDelete
  6. meni je samo žao što ne postaš malo češće jer ti crtanje stvarno predobro ide <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam rekla si mi, hvala. Ali stvarno nemam vremena za to. Pogotovo sad jer je pocela skola. Ipak su mi obaveze vaznije od bloga. :]

      Delete
  7. ovo je odlično. svaka čast

    ReplyDelete

Thank you for your comment, It means a lot to me! :] <3

If you leave a link, your comment won't be approved.