15 Apr 2012

Rimmel Nail Rescue


Hello dragi moji!
Ako me redovno pratite na Facebook-u mogli ste da procitate cime se bavim i zasto dugo nisam objavila ni jedan post. Toliko se zalim da mislim da vec svi znaju koliko imam slabe nokte, koliko se listaju, pucaju, lome i sporo rastu. Svaka realizacija mojih ideja zavisila je od "duzine" mojih noktiju. Nekad sam morala da cekam i po tri nedelje da porastu da bih uradila nail dizajn, a vec sledeceg dana bi se slomili. I onda sve ispocetka. :/
Htela sam da uradim nesto povodom toga. Videvsi post kod Jovane <3 o nezi noktiju odlucila sam da ustedim neki dinar i probam Rimmel Nail Rescue. Pogledala sam jos malo na netu i otkrila da ga devojke obozavaju.




Rimmel London Nail Rescue 14 day nail hardening treatment. Rimmel kaze: "Duzi, jaci, cvrsci i elasticniji nokti za dve nedelje. Smanjuje lomljenje i listanje."
Postupak: Prvog dana namaze se jedan sloj laka, zatim sledeceg dana jos jedan. Lak se skida posle sedam dana. Ovo se ponovi jos jednu nedelju i tretman je zavrsen.
Upozorenje: Izbegavati kontakt sa kozom i zastititi zanoktice uljem. Sadrzi formaldehid. Zapaljivo. Zna da isusi zanoktice i da malo stipa oci ili nos, ali nista preterano. 
Kupila sam ga u Lilly parfimeriji po ceni od 405 dinara. Dobija se 12 ml proizvoda.
Sva ova upozorenja i uputstva mozete videti ako odlepite nalepnicu na pozadini bocice.


S obzirom u kakvom stanju su moji nokti bili, ja sam moj tretman produzila. Koristim ga od 11.03. pa i sad. Ne verujem da cu prestati da ga koristim jos dugo. Ovako su izgledali moji nokti pre tretmana. Slomljeni do zivca i do pola izlistani, sto je znacilo da cu prvo pustiti nokte da porastu uz pomoc tretmana a zatim skratiti opet do zivca kako bih uklonila onaj izlistani deo. Nemojte se uplasiti od mojih groznih noktiju. :P Ali da, jesu grozni kad su kratki. :(




Posle 1 nedelje upotrebe nokti mi jesu vidljivo porasli ali sam ih skratila kako bih poboljsala njihov kvalitet. Nazalost sam zaboravila da ih uslikam pre nego sto sam ih skratila. Sada, posle vise nedelja upotrebe, svi nokti su jednake duzine, cvrsci nego ranije. Dok sam koristila tretman desavalo se i da pukne poneki i da se izlista, medjutim sada ne! ^^ Mojoj sreci nema kraja. Samo da ovako ostane! Vise nego ista zelim lepe i negovane nokte. Ne moraju da budu neke velike duzine, samo solidni. Da ne pucaju i da se ne listaju. Da budu jaci nego pre. Zato se bojim da prestanem da koristim NR, mislim da ce postati kao ranije. :/ Ne znam koliko je stetan formaldehid i u kolikoj kolicini se nalazi u laku. Imate li neku ideju o tome?
Rimmel  NR mozete koristiti i kao bazu za obicne lakove, i meni se kao baza pokazao odlicno! Svi lakovi mi mnogo duze traju! Yaaay. :]]
Ovako moji nokti izgledaju sad.



Takodje je i moj brat koristio tretman istovremeno, ali samo dve nedelje. Tek su njegovi nokti bili u katastrofalnom stanju, jer ih gricka. :'D Skroz, skroz do zivca, mislim da znate kako izgledaju izgrickani nokti. Ruzne li navike. :3 Nokti su mu sada jaaako porasli, 2 su se slomila ali ne mnogo. Znaci tretman deluje jako dobro! Samo sto sad ne mogu da ga nateram da ih skrati! :'D

Sve u svemu Rimmel Nail Rescue je super proizvod, nokti su stvarno boljeg kvaliteta i mnogo brze rastu! Za mene je njegova cena malo jaca, ali ima dosta proizvoda tako da se isplati! Preporucejem ga svakako! :]]

P.S. Kako vam se cine moje recenzije? (Sem sto su dugacke. :P) Ovo je prvi put da ih pisem! :] A verovatno ih nece biti mnogo. :D

Hvala vam sto ste svratili na moj blog, citamo se! ^^ <3












16 comments:

  1. Krenem ja po ovaj lakic i greskom kupim tc (koji sem sto ima divnu cetkicu, nema veze sa tc)
    I moji su nokti trenutno uzas, jos su blago plavkasti od urban tirkiza pa naredne nedelje nema lakica, samo ricinus 2x dnevno
    Ako naletim na ovo cudo, obavezno cu ga probati.
    Inace recenzija je odlicna (i nemoj sad da se uobrazis nego nastavi dalje :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znaci top coat im ne valja? :S A bas sam planirala da uzmem i tc i bc, steta. :/ Mazes ricinusovo ulje? :} Je l' pomaze? Mene mrzi da ga mackam non stop, mnogo je lepljivo. :D I hvala ti! ^^ <3

      Delete
    2. Pomaze, nego sta. Zgrejem par kapi na dlanu pa utrljam u zanoktice. Samo treba biti uporan :))Sad cu ti bacim sliku na mail da znas sta da ne kupujes :)

      Delete
    3. Probacu da namazem nekad (Citaj u drugom zivotu! x'D) ako me ne bude mrzelo. :D

      Delete
  2. Suosjećam se s tobom jer su problemi isti i kod mene. Moji mogu preživjeti jedino ako ne perem ništa, znači ni podove, ni prozore, ni wc, čak ni puno suđa.. I kad ima manje posla takvog oni kao i narastu malo, međutim čim moram nešto od navedenog uradit odoše oni :(
    Ako nađem ovaj isprobaću..
    Samo mi reci je li on treba da se ostavi ovako sam ili se može lakirati preko njega? Mislim u toku tog tretmana?
    Recenzija je super i ja glasam za još :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. E i ja isto tako. Cim su mnogo u vodi omeskaju i puknu. Ili je dovoljno da ih zakacim o nesto i puf! Ako nadjes ovaj lak probaj, sigurno se neces pokajati.
      Znas kako, ja nisam prvih nedelju i po dana mazala nista preko, ali mislim da moze bez problema. Posle jesam. I sad mazem. :] I hvala, drago mi je jako da vam se svidja recenzija. A ako budem imala da pisem jos o necemu sto nije nail art pisacu sigurno! Hvala na komentaru! :*

      Delete
  3. ne volim niti pričati o noktima jer su mi zbilja katastrofalni - tanki, listaju se, pucaju... fuj kaka :-(
    drago mi je da je tebi ovo čudo pomoglo <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, a ja sam mislila da jedina imam probleme! :] Jeste pomoglo, mnogo! ^^

      Delete
  4. Odlicna je recenzija, meni su Nail Rescue i neki drugi ucvrscivaci tog tipa pomogli ali kratkotrajno. Da pojasnim, ovo je objasnjenje koje sam nasla na netu, znaci nisam ja izmislila ;) formaldehid potpomaze stvaranje tih nekih keratinskih veza u noktima, pa oni postaju cvrsci, ali ako preteras od te cvrstine opet krecu da pucaju, postaju previse nefleksibilni i bez vlage. Znaci, formaldehidski tretmani su ok ali koristiti povremeno i sa pauzama, a takodje uz to i neke tretmane/kremice koje ce da obezbede vlaznost noktima.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aha, okej. Hvala ti puno na toj informaciji! :]]

      Delete
  5. Mogla bih da probam ovo, meni je jedno vreme dikla bila spas :)

    ReplyDelete
  6. Jao nemaš pojma koliko mi je drago da ti je zaista pomoglo :)

    ReplyDelete
  7. A kakvo bi ulje uz to trebalo koristiti? I gdje se ovaj lakić od Rimmela može kupiti? Ja se nikako ne mogu priviknuti na rašpicu a sigurno je to neophodno za lijepe nokte zar ne?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ne moras koristiti ulje, to samo pise da bi se zastitile zanoktice od isusivanja, jer je lak agresivan. Ne znam odakle si, ali potrazi u drogerijama, parfimerijama koje drze Rimmel. A raspica tj turpija bi trebalo da sluzi za skracivanje noktiju i njihovo oblikovanje. :]

      Delete

Thank you for your comment, It means a lot to me! :] <3

If you leave a link, your comment won't be approved.