11 Jul 2012

Teeth Nail Design

Hiiiiii! :3

Teeth nail design?! Umm da, to samo meni moze da padne na pamet. :D Ni ne bi da nisam imala problema sa zubom pre neki dan. Toliko sam bila besna da sam morala da uradim ovaj dizajn. >< Luda ideja zar ne? Nisam planirala da postavim ovo na blog, tako da nije najbolje ispalo, nisam dala svoj maximum i 100x sam ispravljala da bi licilo na nesto. :3 Da, na nesto... Prvi zubic je zdrav i srecan, drugi ima plombu, treci je pokvaren a poslednji polomnjen. :'D Ahahaha. Uzivajte u slikama! :*

Teeth nail design?! Uum yeah, that's something that only I can came up with. :D And I wouldn't If I haven't had problem with my tooth few days ago. I was so angry that I had to do this design. >< Crazy idea, right? I didn't planned to put this on my blog so it's not my best design. Even It was fixed several times. I hope it looks kind of normal. Yeah, normal... First tooth is healthy and happy, second one was fixed, third is broken and the last one is damaged. :'D Hahaha. Enjoy in pictures! :*








I da vam pokazem par vestackih noktica s kojima sam se igrala juce. ^^

And just to show you a few applicable nails that I've played with yesterday. ^^





Bye! :*

18 comments:

  1. Noktići su ti divni, i da baš je luda ideja, nikad se ne bi sjetila preslikati na noktiće zdrav zub, zubić koji je pokvareni itd. Ali super ti je manikura ispala :))

    ReplyDelete
  2. Great idea about teeth nail design. :)
    I also love designs, you did on fake nails. Specially the last one, it's perfect.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank yoooou! ^__^ That one was kind of difficult to do. I loove how sky looks. :3

      Delete
  3. Haha...luda ideja! peslatki su!

    ReplyDelete
  4. preluda ideja i mislim nešto najoriginalnije što sam vidjela na blogovima, svaka čast :-D
    super su mi i ovi zadnji noćno-panoramski noktići :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh kad te zub muci, svasta ti pada na pamet! :D Hvala ti puno! ^^ <3

      Delete
  5. Pa da, bilo bi dosadno da su svi zubi isti :-) ovako je mnogo zanimljivije! :-) Lud manikir! :-)
    Sto se tice vestackih noktiju: prvi nokat - cvetic je lep ali nisu moje boje, drugi nokat - e tu sam se vec istopila gledajuci plave boje :-), treci nokat - fenomenalno, moras to uraditi i na tvojim noktima i objaviti, obavezno! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha. :D Ma taj cvet je meni skroz kic iskreno, nego nikad ne crtam neko "komplikovano" cvece pa sam htela da probam. Boje su zajedno haos. XD A drugi nokat su ljubicasti lakovi u pitanju samo nikako nisam mogla lepo da ih uslikam jer je vec sunce zaslo kada sam slikala sve to. :(( Inace je taj nokat divan uzivo. A treci je huh, bas bas tezak za uraditi jer su prozorcici jaaako sitni. Ali probacu na svojima. :]] Hvala na komentaru! ^_^ <3

      Delete
  6. Bas su slatki zubici ali ovaj poslednji, panorama i noc je predivan.... :)

    ReplyDelete
  7. Haha, these are so cute--I love the different expressions!

    ReplyDelete

Thank you for your comment, It means a lot to me! :] <3

If you leave a link, your comment won't be approved.