28 Oct 2014

NYX Dream Catcher Palette - Dusk Til Dawn


Pre par meseci bio mi je rodjendan pa sam odlucila da se pocastim. Trebala mi je jedna neutralna paleta senki, koju bih mogla da koristim kako za posebne prilike tako i za sminku za "svaki dan". S obzirom da se u parfimerijama i drogerijama u mojoj blizini palete bas i ne mogu naci, izbor je pao na prodavnicu Lady Corner (ciji su radnici jako ljubazni i profesionalni i zasluzuju pohvale! :)) koja drzi Alexandar kao i NYX kozmetiku, gde sam svoju paleticu i pronasla.

Few months ago It was my birthday so I decided to buy me some make up! I needed a neutral eye shadow palette for every day and special occasions too. So since in drugstores near me I couldn't find any palettes, I went to store that holds NYX cosmetics and found this one! 




Ovo je jedna od tri Dream Catcher palete, najvise mi se dopala i mislila sam da ce mi najvise odgovarati. Na pozadini palete nalazi se dosta informacija koje bi vas mogle zanimati kao sto su sastav, gramaza, zemlja proizvodnje, rok trajanja itd. Paleta se odlicno zatvara a pakovanje je napravljeno od cvrste plastike. Poklopac je poluprovidan tako da mozete videti koje nijanse se nalaze u paleti. Deo gde se paleta otvara je prelepljen nalepnicom tako da mozete biti sigurni da je niko pre vas nije otvarao. Ukoliko deo sa senkama pomerite u desno otkricete ogledalo i dvostrani sundjerasti aplikator.

This is one out of three Dream Catcher palettes, I liked this one the most. I hoped I would get a lot of use out of it. On the back you can find all the information you might want to know like ingredients, exp. date or state that it's made in. It closes very good and package is made of sturdy plastic. The opening part of the palette has a sticker on it, so you can be sure that no one opened it before. Top is half transparent so you are always able to see which shades this palette has. If you slide the eye shadows on the right you will discover a mirror and two sided sponge applicator. 



 Paleta sadrzi deset senki i svaka ima 1,6 g a gledajuci ih rekla bih da je to okej kolicina. Poslednje senke oba reda imaju jako sitne sljokice koje su jedva primetne, pa ipak izgledaju mat na kapcima. Ostale senke su sedefaste, imaju sitan shimmer i vece ili manje sljokice razlicitih boja. Vecina je solidno pigmentovana i ima prosecnu trajnost na kapcima ukoliko se nanose preko baze koja moze biti puder, korektor, olovka za oci ili namenska baza za senke. Bilo sta sto ce senkama omoguciti da se bolje "zalepe" za kapak. Iako se pigmentacija od senke do senke razlikuje, sve uz bazu izgledaju lepse.

Palette contains ten eye shadows and each has 1.6 g of product. By looking at them I would say It's an okay quantity. The last shadows in both rows have a slight, barely noticeable shimmer, so they do have a matte finish on the lids. The rest do have shimmer and bigger or smaller glitter in different colors. Most of the shadows are fairly pigmented and have average lasting on the eyes with a sticky base underneath such as foundation, concealer, eye pencil or eye shadow base. 



Senke su malo ispupcene, suvlje teksture i isprva tvrdje. Mana ovih senki je to sto pocinju da se mrve i rasipaju nakon nekog vremena i koriscenja, tako da cetkica uvek pokupi vise proizvoda koji se rasipa svuda, sto je gubitak. Pored tih nedostataka, paleta ima odlicne mat nijanse od kojih se ova svetlo braon-siva moze koristiti i za obrve a mat crna je obavezna u svakoj kolekciji sminke. Jos dve moje omiljene senke su svetla, sedefasta boja vanile koja je odlicna za posvetljivanje, kao i rozikasto bronzana senka ispod nje! 

Eye shadows are domed, a bit hard in the beginning and have a dry texture. Bad side of these shadows is that they start to get kinda chalky and fly everywhere when you take them with a brush, It's just a waste of product. Beside that, this palette has a great matte shades, like this taupe one can be used for the brows and the black is just a must have in every make up collection. Two of my favourite shadows have to be a light vanilla which is great for highlighting and the rose gold one underneath!  


Svi svocevi tj uzorci radjeni su na dnevnom svetlu, bez ikakve baze. Predjeni su prstom samo jednom kako biste videli pravu pigmentaciju i mrvljenje pri uzorkovanju. 

All swatches are done in  natural lighting without any base, so you would be able to see a true pigmentation and chalkiness. 


A zatim sam ih nanela i u debljem sloju kako biste videli da je moguce nadograditi ih.

And then I applied them a bit thicker so you can see that you can make them more pigmented with layering.

 Prvi red. First row.

Drugi red. Second row.

Cena ove palete je oko 1489 dinara i mozete je poruciti online preko NYX Facebook stranice, preko Alexandar Cosmetics sajta ili je kupiti u nekom Alexandar maloprodajnom objektu kojih ima sirom Srbije. Za tu cenu kvalitet je okej, ne moze se vise ni ocekivati. Ja sam zadovoljna i koristim je non stop. Vise mi se dopada za neku jacu sminku ali je super i za svaki dan uz dodatak nekih neznijih senki. Da li ste vi probale neku Dream Catcher ili NYX paletu i kako ste zadovoljni? :) Do sledeceg posta... <3

This palettes costs around 15$ and for that money quality is fine. I'm very happy with it, I use it very often. I like it more for a dramatic make up looks but It's good for every day too if you add some lighter neutral shadows. Tell me if you have this palette and are you satisfied with it. :) Until next post... <3


No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment, It means a lot to me! :] <3

If you leave a link, your comment won't be approved.