14 Oct 2014

NAGRADNA IGRA ! ! ! ZAVRSENO


Kao sto sam vec najavila, danas se malo igramo! Ukoliko me redovno pratite mogli ste da procitate da mi se paketic poslat od Born Pretty Store u putu zagubio, pa su poslali jos jedan. Medjutim posle dva i po meseca stigla su mi oba, tako da ce jedan pripasti nekome od vas! 

Sva tri ukrasa za nokte koje poklanjam su vec recenzirana i postove mozete naci na blogu, ukoliko vas nesto dodatno zanima. Imate priliku da osvojite nalepnice za nokte, plocicu za pecatiranje i neon nitne! Sve je novo i neotvarano, na slikama su moji primerci da biste bolje videli kako sve izgleda. Nagradu naravno sponzorise Born Pretty Store a saljem je ja. 


Ukoliko vam se nagrada svidja svakako ucestvujte! Sve sto je potrebno da uradite je da popunite Rafflecopter obrazac koji se nalazi na kraju posta. Nagradna igra otvorena je za Srbiju, Crnu Goru, Hrvatsku, BiH, Makedoniju i Sloveniju. Igramo se od danas do 28.10.2014. tako da imate dovoljno vremena da se ukljucite! Obavezno je lajkovati Facebook stranice, sve ostalo je opciono, ali vam donosi vece sanse.




Nadam se da vam se nagradica svidja i da cete ucestvovati, zelim vam mnogo srece a mi se citamo vec u sledecem postu! <3 

Nagradna igra je zavrsena a pobednica je Suzana Petrovic

a Rafflecopter giveaway

4 comments:

Thank you for your comment, It means a lot to me! :] <3

If you leave a link, your comment won't be approved.